Garantie & Klachten

Garantie:

Beebie & Kids verkoopt 2e hands babykleding, kinderkleding, kledingaccessoires en speelgoed.

Alle artikelen in onze webshop zijn nagekeken, draagbaar, schoon en niet kapot. Indien er iets met een artikel is (vlekje, gaatje, gebruiksschade e.d.) vermelden wij dat er expliciet bij, Is je iets opgevallen wat misschien over het hoofd gezien is, laat het ons weten.

Houd er rekening mee dat kleuren op foto's kunnen afwijken van de werkelijkheid, is hier sprake van dan word dit vermeld bij het artikel.

Kleurverschillen zijn ook mogelijk door het verschil van instellingen van computerscherm, twijfel je hier over en wil je er meer over weten neem dan contact met ons op.

Getoonde foto's artikelen

De foto die u ziet is van het artikel wat op voorraad is. Deze foto kan van een eerder verkocht artikel zijn (o.a. bij knuffeldoekjes/knuffels) en weer worden gebruikt om te laten zien om welk artikel het gaat. Kleine afwijkingen zijn dus altijd mogelijk, maar het gaat altijd om hetzelfde artikel.

Als na ontvangst van jouw bestelling er iets niet naar wens is, dan horen wij het graag zodat wij naar een gepaste oplossing kunnen zoeken.

Klachten:

Heb je naar aanleiding van de door ons gepaste oplossing als nog een klacht dan raden wij je aan om de klacht eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@beebieenkids.nl Wij gaan dan opnieuw kijken naar een gepaste oplossing.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie.

Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr

Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.